Programe de antrenamente pentru acasa (cu sau fara echipament), alcatuite de antrenori in fitness si culturism

Avand in vedere ca salile de sport sunt inchise momentan, este recomandat sa executam acasa antrenamente ce ne vor ajuta sa ne pastram atat tonusul muscular, cat si sanatatea. Aici gasesti programe noi de antrenamente si streching realizate de Andrei Nilgesz, Sergiu Hodarlan, si altii.


NOU VIDEO Antrenament in aer liber pentru piept | Mentinere in forma | Mega Proteine & Dynamic Studio

VIDEO Antrenament HIIT fete pentru trenul superior | Ardere grasimi & Tonus muscular | Mega Proteine

VIDEO Antrenament HIIT fete pentru picioare | Ardere grasimi & Tonus muscular | Mega Proteine

VIDEO Stretching pre-workout pentru fete | Antrenament acasa | Mega Proteine & Dynamic Studio

VIDEO Antrenament acasa pentru spate & biceps | Mentinere in forma | Mega Proteine & Dynamic Studio

VIDEO Antrenament fete acasa pentru fesieri & abdomen | Mega Proteine & Dynamic Studio

VIDEO Antrenament acasa pentru picioare | Mentinere in forma | Mega Proteine & Dynamic Studio

VIDEO Antrenament acasa pentru spate | Tonifiere musculara | Mega Proteine

VIDEO Antrenament acasa pentru abdomen | Tonifiere musculara | Mega Proteine

VIDEO Antrenament acasa in circuit pentru slabit | EMOM 3 | Mega Proteine

VIDEO Antrenament acasa pentru mentinere in forma | EMOM & AMRAP | Mega Proteine & Dynamic Studio

VIDEO Antrenament acasa pentru piept & triceps | Tonifiere musculara | Mega Proteine

VIDEO Antrenament acasa in circuit pentru slabit | EMOM 2 | Mega Proteine

VIDEO Antrenament acasa in circuit pentru slabit | EMOM 1 | Mega Proteine

VIDEO Antrenament acasa pentru picioare | Tonifiere musculara | Mega Proteine

VIDEO Antrenament HIT acasa pentru tonifiere | Mega Proteine


Antrenamente acasa cu Sergiu! (AMRAP)

AMRAP = As Many Repetitions (or Rounds) As Possible | Cat mai multe repetari sau runde in limita timpului

Incalzire 6 min
1. Mers pe loc / joc de glezne - 3 min
2. Alergare pe loc cu genunchii sus - 1 min
3. Alergare cu pendularea gambelor inapoi - 1 min
4. Jumping Jacks - 1 min

AMRAP 20 min | Provocarea este sa executam minim 4 serii / runde din urmatoarele exercitii, fara pauza intre exercitii si serii)

1. Burpees - 20 repetari

2. Flotari - 20 repetari

3. Genuflexiuni - 20 repetari

4. Ramat cu banda elastica - 20 repetari

5. Flotari inverse la canapea - 20 repetari

6. Flexii din picioare cu banda - 20 repetari

Stretching de final - 10 min

Articol si program de antrenamente pentru acasa realizate de antrenor fitness Sergiu Hodarlan


Antrenament acasa cu Andrei

Avand in vedere ca salile de sport sunt inchise momentan, putem executa acasa diferite antrenamente ce ne vor ajuta sa ne pastram atat tonusul muscular, cat si sanatatea cardio-vasculara.

Va recomand antrenamentele functionale. Aceste antrenamente se pot executa foarte bine doar cu propria greutate a corpului. De obicei, se executa un numar de 3, 4 sau chiar mai multe exercitii legate, dupa care se face o scurta pauza. Apoi se repeta acest ciclu in 3 sau 4 serii.

Va dau un exemplu cu 4 exercitii mai simple:

Incepeti cu 20 de flotari, urmate de 20 de genuflexiuni, apoi un minut de plank si, in final, 20 de abdomene.

Flotarile sa fie cu priza palmelor mai lata decat latimea umerilor. Daca nu reusiti sa le faceti cu picioarele intinse, va recomand de pe genunchi. Sunt mai usor de executat.

La genuflexiuni, priza sa fie mai larga decat nivelul umerilor, cu varfurile talpilor in afara si cu bratele intinse in fata. Daca vi se pare prea usor, puteti tine in maini un flacon cu apa.

Abdomenele pot fi facute fie pentru partea superioara a abdomenului, fie pentru partea inferioara a acestuia. Pentru partea superioara, putem face ridicari de trunchi, crunch-uri. Pentru partea inferioara, intinsi pe spate cu palmele deschise sub sezut pentru o mai buna stabilitate, putem face ridicari de picioare sau forfecari.

Asadar, incepem cu 20 de flotari, urmate de 20 de genuflexiuni, un minut de plank si, in final, 20 de abdomene fara pauza intre ele.

Aceasta este o serie, urmata de o scurta pauza pentru a ne recapata suflarea. Apoi reluam seria cu cele 4 exercitii in total de 4 ori.

Acesta este doar un exemplu simplu, dar voi puteti folosi internetul ca sursa pentru antrenamente functionale si veti gasi o sumedenie de exercitii, de la cele simple la exercitii mai solicitante.

Nu uitati sa va hidratati corespunzator intre serii si, daca vorbim de hidratare, vreau sa va reamintesc ca alimentatia trebuie sa fie cea potrivita, chiar daca antrenamentele sunt desfasurate in casa si nu mai mergem o perioada la sala. Nimeni nu ne poate opri sa ne hranim corespunzator.

Nu uitati! Pentru rezultate maxime, trebuie sa ne antrenam, sa ne odihnim si sa mancam corespunzator!

Articol si program de antrenamente pentru acasa realizate de antrenor fitness Andrei Nilgesz


Programe de antrenamente, suplimente si nutritie pentru sala, alcatuite de profesionisti in fitness-culturism

Echipa Megaproteine a alcatuit programe complete de antrenamente si de nutritie, in functie de obiective: crestere in masa musculara, definire sau slabire. Aceste exercitii se pot executa si acasa dar necesita gantere sau aparate fitness. Selecteaza categoriile in care te incadrezi si vei descoperi pas cu pas planul pe care trebuie sa il urmezi.

Gaseste programul care ti se potriveste cel mai bine! Indiferent de obiectivele pe care le ai in prezent (slabire, definire, densitate, crestere in masa musculara si greutate), iti punem la dispozitie programe de antrenament, nutritie si suplimente nutritive perfecte pentru tine! Programele sunt alcatuite de experti in domeniul fitness-culturism.

Daca nu stii ce suplimente nutritive sunt adecvate obiectivelor pe care le ai sau ai nevoie de ajutor pentru a alege programele de antrenament si de nutritie pe care sa le urmezi, Megaproteine iti ofera consultanta gratuita. Ne poti scrie un email pe info@megaproteine.ro, un mesaj in casuta de chat sau ne poti suna la numarul 0733.065.996. Suntem aici pentru tine!

Megaproteine sustine performanta!